Ör. Olen lihonut jouluna. Tunne on ainakin, että paljon, vaa'alla en ole käynyt.

Onneksi en enää ole kipeä. Tänään menen siis lenkille. Jos vaan saisin tän läskiihrakasan ulos. Ei nimittäin huvittaisi. Mutta eihän se laihuus itsestään tule. Pakko sen eteen on tehdä jotain.

Tänään oon syöny joku n.800kcal jo. Ja kello on vasta kaksi.

On sentään vähän kevyempi olo kuin näinä joulunpyhinä kun on vetänyt vähintään 3 ihmisen edestä ruokaa naamaansa.

Mä aion onnistua tässä. Mä pystyn tähän. Musta tulee vielä laiha.

Keskiviikkona menen kuntosalille-siellä punnitus ja nähdään taas kuinka iso olen. Pistän tänne sitten paljon painan. yy. Pelottaa jo valmiiks. Mutta pakko se on kohdata itsensä. Minähän se olen syönyt, ei kukaan muu.

Ps. 2468 meni jo alusta alkaen pieleen. Yritän nyt vaan kalorilaskurin avulla pitää ne kalorit tarpeeks alhaalla.

Peace & Love

Staminella

 

Edit; Kävin tunnin lenkillä; kalorilaskurin mukaan kulutin 291kcal. Parempi olo muutenkin.. kyllä se ihminen vaan tarvitsee sitä liikuntaa. Voisin ottaa tästä ihan tavan. Joka päivä lenkille vaan, lähtee läskitkin!