Tänään meni koko päivä sairaalassa, kun jouduin siellä käymään ystävän tukena joka oli kipeänä, mutta onneksi asiat selvisivät, eikä ollut mistään vakavammasta kysymys.

Tänäänkin olen saanut onneksi pidettyä itseni kurissa noitten herkkujen suhteen, kun se on ollut mulle hieman ongelma. Onneksi olen huomannut että jos harjoittaa itsekuria tossa asiassa muutaman päivän ajan, alkaa se käydä koko ajan helpommaksi ja helpommaksi. Pitää vaan olla niitä vaihtoehtosia syötäviä tarjolla kuten esim. omenia. Täyttävää, kuituista, terveellistä mutta ah, niin vähäkalorista.

Edellämainituista syistä en myöskään päässyt tänään kuntosalille vaikka kovasti niin toivoin, mutta koska olen kuitenkin syönyt suht vähän tänään kait tämän päivän voi ottaa niin sanotusti levon kannalta.

Hieman vaivaa, kun en vieläkään osaa täällä blogissa laittaa valokuvia tms., mutta kaippa tässä ajan kanssa harjottuu ja keksii miten tää homma toimii. Ois niin kiva saada laitettuu jtn ns. thinspis kuvia, koska ne kyllä thinspaa, ainakin mua.

No eipä tässä muuta erityistä tänään, mutta ilmoitelkaa muuten immeiset jos joku joskus alkaa tätä mun blogia lukemaan! :)

Ps. Punnitus keskiviikkona!!

 

Peace & Love

Staminella