Huomenta!

Kinokset on ulkona niin isot, että meinasin niihin hukkua. Se siitä lenkille menemisestä. Ehkä salille tänään?

En tiiä, tuntuu että useimmiten nää mun haaveet kariutuu vaan.

Mä oon muuten seuraillut ana blogeja lähiaikoina enemmän kuin aikasemmin ja musta on tuntunut, että ne on antanu lisäpotkua laihduttamiseen.

Miten muuten määritellään anorektikko?

Olen hetken sitä miettiny.

Onko se sitä sairaalloisen laihuuden ihannointia ja haluamista?

Onko siinä joku painoraja? Missä ne rajat menee? Sekavaa

Tää on muuten tosi mukavaa tää blogin kirjottaminen, vaikkakaan en oo tätä vielä paljoa kerinnyt tehdä, silti. Saa purkaa tänne näit tuntojaan.

Jotenkin siisti fiilis, ku tää on niinku MUN blogi, mun ihan oma ja mä voin kirjottaa tänne mitä haluun ja muokkaa tätä semmoseks ku haluun.

 

OIOI! Tajusin juuri että mullahan on tänään omaohjaajalle aika kuntosalilla. Ainoa vain on etten tiedä MITEN pääsen sinne, kun ei ole rahaa liikkua julkisilla. Nyt hei sanon heihei ja alan miettimään !!

 Ps. En ole syönyt vielä mitään tänään, mutta pakkohan tässä on jossain vaiheessa jotain jos sinne salille menen!

Peace & Love

Staminella