En päässyt/pääse tänään kuntosalille. Ei ole matkarahaa. Mutta ei se mitään, meninpä kolaamaan meiän pihan ja kai siinäkin muutama kalori kului (toivottavasti?).

Oon syöny tänään riisipuuroo. Paljon. On tosi iso olo. Yff.

Laitan vähän thinspistä tänne-jos vaikka selviäis joulun yli hengissä.

Mulla on kohta syntymäpäivä. Ja se meinaa myöskin paljon ruokaa. Pitää miettiä mitä keksis et selviäis hengissä siitäkin... Ideoita kellään? Onko kukaan ees käyny vilkasee tätä blogia? Noh jos joku lukee ja saa mainion idean/ideoita, niin ole kiltti ja jaa ne kanssani!

Mä oon miettiny tota kun jotkut laskee kaloreita ja saa sillä sen syömisensä pysymään kurissa. Se ei jotenki toimi mul aan kauheen hyvin. Se on niin vaikeeta laskee niitä kaloreita. Tai kokonaismääriä, koska kyllähän mä katson jos jotain eineksiä esim. syön et paljon niis on kaloreita, se saa hyvin ehkä miettimään että syökö sittenkään.

Mut omenat on mun rakkaita ystäviä :) Oon uudestaan ihastunu niihin. Ne on herkullisia, ja vain 60kcal, sen jopa tiedän :)

Tänään meil ois ihana, kiistelty kaunotar Kate Moss

 

Crazy, Beautiful

Ps. I like her.