On hyvä fiilis nyt. Onnistunut. Oon syöny tänään n.350kcal ja kävin taas tunnin lenkilläkin. Uskon että tää voi jopa onnistuakin tää mun laihduttaminen.

Mulle on yritetty syöttää kaikkee rasvasta ja sokerista tässä parin päivän aikana ja mun itsekuri on kuitenkin pitänyt näinkin hyvin!

Huomenna pitäis olla punnitus. Jos nyt kaikki menee niinku pitääkin. Haluaisin kyllä jo vihdoinkin tietää sen nykyisen painon, kun en hetkeen ole käynyt vaa'alla.

Pitäis vielä ruveta tekemään noita vatsa- ja selkälihaksia joka päivä. Voisin aloittaa vaikka tänään illalla, kun nyt on muuta menoa. Aina lenkin jälkeen. Kai tällä nyt pitäis jo saada tuloksia jossain vaiheessa? Mä toivon, että vaaka on mulle armollinen huomenna ja näyttäs jotain lukua joka alkais seitsemällä. Sekin kuulostaa niin isolta, mutta kyllä paljon paremmalta kuin kahdeksan. Uf. Läski mikä läski.

Huomenna lisää - ja ehkä jo tänäänkin noista syömisistä.. jos sitä vielä syö jotain. Toivottavasti ei.

Peace & Love

Staminella