Nyt on saatu sitten vihdoinkin tää blogi perustettua.

Olen monesti tätä miettiny ja tuskaillu et haluisin päästä omaan blogiini kirjottamaan omia ajatuksiani, mutta se on jäänyt vain siihen muiden blgogien ihailuun..Varmaankin suurelta osin sen takia, että on pelottanut ihan käytännön ongelmat kuten nää ulkoasut sun muut ( kuten huomaatte, se ei ole erityinen, kun en ole vielä päässyt kauheesti sisälle tähän juttuun ). Ja tietysti se, että mitä tänne oikeesti sitten uskaltaa kirjottaa kun täällä maailmanlaajuisessa internetissä kuitenkin muutama hassu pulliainen pyörii.

Nojoo, pelot voitettu, blogi aloitettu!

Tällä hetkellä ehkä suurin syy miksi halusin aloittaa blogin, on se, että ajattelen sen tukevan laihdutusprosessiani, Voinhan kuitenkin kirjata tänne tulokseni ( jos sellaisia tulee ) ja vastoinkäymiseni. Antaa sellasen hieman selkeemmän kuvan kaikesta.

Toivottavasti.

Kuitenkin lähtömitat on 172/80.3 eli ei mikään kauhian hoikka tyttö, mutta suurena tavoitteena on saada nuo ylimääräset tutisevat veke.

Tavotepaino ois semmonen 59. Kyllä periaattessa 60 riittäis, mutta se vaan sointuu mun korviin paremmin toi vitosella alkava.

Koulusta on alkanut nyt joululoma, joten hieman paineita on tän joulun suhteen kun sehän on tunnetusti aikaa jolloin SYÖDÄÄN.

Mutta silloinhan se vaatii myös enemmän itsekuria ja sillonhan se itsekuri myös kasvaa.(?)

Olen aloittanut myös kuntosalilla käymisen muutama kuukaus sitten ja se on saanut mun mielialan nousemaan ja oon huomannu myös vähän kunnon kohoamista. Paino on pysyny about samassa. Toisaalta oon tyytyväinen itteeni, koska aikaisemmin en liikkunut OLLENKAAN.

Mutta tämmöistä näin aluksi - nyt yritän opetella muoksimaan hieman tätä blogia ja toivottavasti saamaan sen enemmän omannäköiseksi. :)

 

Peace & Love

Staminella